Nowości, tendencje, analizy, opinie

Dobry rok Frugo

25 Lip 2012 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Tendencje

W połowie lipca ub.r. na rynku ponownie pojawiło się Frugo. To był bardzo udany powrót kultowego napoju.

Po 10 miesiącach sprzedaży jest samodzielnym liderem kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach z udziałami przekraczającymi 65%. To nie koniec: aż 9 miejsc z pierwszej dziesiątki napojów z tej kategorii to FRUGO.

W okresie minionego roku na rynku pojawiło się aż 7 kolorów Frugo, mimo iż początkowo firma FoodCare, obecny właściciel marki planowała, że będzie ich 5. To fani licznie zgromadzeni na profilu marki na portalu Facebook domagali się wprowadzenia kolejnych smaków, a firma jedynie spełniła ich życzenie. Na życzenie fanów na rynku pojawiły się także duże butle FRUGO o pojemności 750 ml.

Ostatnie miesiące to rozbudowa brandu o kolejne produkty sygnowane przez FRUGO. Doskonale sprzedają się owocowe sorbety w tubkach o smakach czarnego, zielonego, białego i żółtego FRUGO, firma nie nadąża z ich produkcją! Z początkiem lata na rynku pojawiły się też dwa zupełnie nowe orzeźwiające smaki Orzeź FRUGO, Aloes i Kiwano, a już wkrótce linia poszerzy się o trzeci smak egzotycznego Tamarillo.

(na podstawie informacji FoodCare)

Tagi:

Dodaj komentarz