Nowości, tendencje, analizy, opinie

E-papierosy w salonikach

6 Gru 2013 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Tendencje, Wyroby tytoniowe

GT_PRO

W grudniu br. Kolporter zwiększył liczbę saloników prasowych posiadających w ofercie elektroniczne papierosy wielokrotnego użytku do blisko 500 lokalizacji.

– Kolporter jest jednym z największych dystrybutorów wyrobów tytoniowych, a e-papierosy to naturalne uzupełnienie naszej oferty – mówi dyrektor handlowy Kolportera, Krzysztof Żądło. – Zwiększyliśmy liczbę punktów sprzedających ten produkt ze 150 do blisko 500, ponieważ zainteresowanie tym produktem jest coraz większe.
E-papierosy można kupić w blisko 500 salonikach Kolportera i salonach Top-Press na terenie całej Polski. W ofercie dostępne są trzy rodzaje: Blister M-CE40 (pojedynczy e-papieros z ładowarką USB), zestaw Sensation GT PRO (pojedynczy e-papieros z ładowarką sieciową i USB) oraz zestaw Sensation Arcy Double (dwa e-papierosy z ładowarką, liquidem i etui). Tę podstawową ofertę uzupełniają dodatki niezbędnego używania e-papierosów: liquidy – czyli płyny, dzięki którym można zaciągać się e-dymem – w pojemnikach 10 ml i 30 ml, dwa rodzaje grzałek i clearomizerów (systemów grzewczych stosowanych w e-papierosach). Warto dodać, że dostępne są liquidy w różnych smakach, m.in. mentolowym, cytrynowym, waniliowym, tutti frutti czy wiśniowym.

– Nowe produkty znalazły się w ofercie naszych punktów, które dysponują odpowiednimi warunkami ekspozycyjnymi. E-papierosy wraz z akcesoriami można znaleźć w salonikach na specjalnych ekspozytorach albo w gablocie „Idealny prezent” – mówi Marta Kuźma, specjalista ds. produktu w Biurze Handlowym Kolportera.

Zyskujące w Polsce na popularności e-papierosy są przeznaczone dla aktualnych palaczy – jako mniej uciążliwa i tańsza forma palenia. Wśród zalet e-papierosów wymienia się to, że są bezwonne i nie dymią, a tym samym nie przeszkadzają osobom niepalącym. Zdaniem niektórych, dzięki nim można rzucić palenie tradycyjnych papierosów.
Właścicielem marek Sensation i Blister jest działająca od 2006 roku Sieć Handlowa Prince. Firma zaopatruje ponad 900 punktów w dystrybucji bezpośredniej oraz około 5000 punktów sprzedaży detalicznej w całej Polsce. Produkty sieci Prince sprzedawane są również poza granicami kraju, co sprawia, że na polskim rynku firma jest jednym z liderów produkujących e-papierosy oraz e-liquidy.

Tagi: ,

Dodaj komentarz