Nowości, tendencje, analizy, opinie

Frugo w dużej butelce

1 Gru 2011 | opublikował | Kategoria: Najnowsze

Firma FoodCare, właściciel kultowej marki wprowadziła na rynek FRUGO w nowej, większej butelce. W sklepach w całej Polsce dwa przeciwstawne smaki i kolory FRUGO –czarny i biały dostępne są w opakowaniach o pojemności aż 750 ml.

Wygląd dużej butelki mocno owocowego napoju spełnia życzenia społeczności FRUGO skupionej wokół profilu marki na Facebooku. Na podstawie wyniku przeprowadzonej tam ankiety firma FoodCare zdecydowała się dokładnie odtworzyć oryginalną butelkę, w której FRUGO sprzedawane było przed laty. Duża butla jest zatem szklana, ma taki sam kształt i zamykana jest taką samą klikającą nakrętką. Tym, co z pewnością wyróżnia ją na każdej sklepowej półce jest pojemność – trzykrotnie większa od dostępnych do tej pory standardowych (250 ml) butelek FRUGO.

Źródło: FoodCare

Tagi:

Dodaj komentarz