Nowości, tendencje, analizy, opinie

Frugo wróciło do sklepów

19 Lip 2011 | opublikował | Kategoria: Najnowsze

W hiper- i supermarketach na terenie całej Polski pojawił się kultowy napój Frugo, na którego powrót czekali zarówno miłośnicy pamiętający FRUGO sprzed lat, jak i nowi konsumenci zaciekawieni jego legendą. Frugo dostępne jest w czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym.

Nowe Frugo  oparte zostało na tych samych, co przed laty recepturach, pieczołowicie odtworzonych przez obecnego właściciela marki, firmę FoodCare. Warto podkreślić, iż cechą najsilniej wyróżniającą Frugo spośród innych dostępnych na rynku napojów jest jego naturalność. Wszystkie smaki Frugo uzyskano z soków, przecierów i koncentratów owocowych, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów.

Również oryginalne kolory Frugo to efekt zastosowanych w poszczególnych napojach owoców bazowych: ciemnych winogron, czarnych porzeczek i wiśni w czarnym Frugo, kiwi w zielonym, pomarańczy i passiflory w pomarańczowym oraz różowych grapefruitów w napoju różowym.

Frugo dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml, której wyjątkowy kształt doskonale pamiętamy sprzed lat z równie kultową klikającą nakrętką.

Źródło: foodcare.pl

Tagi:

Dodaj komentarz