Nowości, tendencje, analizy, opinie

Kampania „Zupy to nasza specjalność”

13 Paź 2010 | opublikował | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, Najnowsze

12 października 2010 r. ruszyła nowa kampania marki WINIARY, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad.

W ramach kampanii „Zupy to nasza specjalność” marka WINIARY przygotowała dla miłośników zup m.in. unikalny kalendarz, w którym rok trwa od października do października oraz konkursy w prasie i w Internecie. Na potrzeby kampanii przygotowany został również nowy serwis na portalu Winiary.pl.

Organizatorzy kampanii chcą przez cały najbliższy miesiąc będziemy przypominać o zupie na wiele różnych sposobów. Kluczowy dla kampanii jest portal Winiary.pl, gdzie powstał nowy serwis Zupy to nasza specjalność. Można w nim znaleźć m.in. wyniki badań, z czym Polakom kojarzą się różne smaki zup i do jakich okazji pasują, bajki o zupach na każdy dzień do czytania i słuchania, czy konkursy skierowane do konsumentów: na najciekawszą wymyśloną lub znalezioną bajkę o zupie oraz na przepis na ulubioną bądź regionalną zupę, znaną z rodzinnych stron.

Wszyscy odwiedzający stronę www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc mogą wziąć udział w specjalnie przygotowanych quizach, grach i zabawach, poprzez które sprawdzą swoją wiedzę o zupach oraz pogłębią znajomość „zupowego” savoir vivre’u. Częścią serwisu jest też mapa zup regionalnych, czyli zakładka, na której będą gromadzone najciekawsze przepisy na zupy regionalne.

Działania na stronie będą wspierane kampanią prowadzoną na profilu marki WINIARY na portalu społecznościowym Facebook.

Źródło: Winiary.pl

Tagi:

Dodaj komentarz