Nowości, tendencje, analizy, opinie

Wedlowski Pawełek w nowej odsłonie

3 Mar 2011 | opublikował | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, Najnowsze

Opakowanie wedlowskich batoników Pawełek zyskało nowy design. Re-design Pawełka to między innymi lifting logotypu marki, który poprzez zwiększenie liter kontrastujących z tłem, stał się bardziej czytelny i widoczny nawet z dużej odległości.

Siła rynkowa marki została zwiększona poprzez czytelny, wręcz minimalistyczny layout graficzny oraz monochromatyczny „color cod”, dzięki któremu tworzy się jednolity blok kolorystyczny na półce sklepowej. Zastosowanie elementów złoconych, metalizowanych przesuwa brand Pawełek do wyższej strefy cenowej. Z opakowania zniknęły też kolorowe, dziecinne obrazki i zostały zastąpione nowoczesną grafiką oraz zdjęciem batonika, przedstawiającym płynność i aksamitność wylewającego się nadzienia.

Re-design opakowań to kolejne z działań, składających się na nowe pozycjonowanie marki Pawełek. Głównym zadaniem jest odświeżenie jej wizerunku i zwiększenie atrakcyjności  w oczach młodych ludzi.

Tagi: ,

Dodaj komentarz