Nowości, tendencje, analizy, opinie

Wybierz się na rajską plażę

11 maja 2011 | opublikował | Kategoria: Najnowsze

„Rajska plaża” – tak się nazywa nowy program zakupowy, jaki Departament Dystrybucji FMCG Kolportera zorganizował dla swoich kontrahentów. Program wystartował 1 maja, a zakończy się 15 sierpnia br. Nagrodą dla najlepszych kontrahentów będzie tygodniowy wyjazd na jedną z wysp na Balearach.

Uczestnicy nowego programu będą zbierali punkty za zakupy produktów znajdujących się  ofercie Kolportera. Punktacja obejmuje artykuły spożywcze i przemysłowe. – Producenci chętnie z nami współpracują, bo widzą, że w czasie trwania programu zakupowego zwiększa się sprzedaż produktów objętych punktacją – zauważa dyrektor handlowy Kolportera, Krzysztof Żądło. Punkty można także uzyskać za zakup produktów marek własnych Kolportera, a więc artykułów spożywczych Dobry Wybór, słodyczy Oki Dogi i napoju energetycznego Tabu.

Osoby, które zbiorą co najmniej 300 punktów, w nagrodę polecą w drugiej połowie września br. na tydzień na Baleary – hiszpański archipelag położony w zachodniej części Morza Śródziemnego. Na wyspach panuje łagodny śródziemnomorski klimat, krajobrazy są piękne, podobnie jak piaszczyste plaże, a warunki do wypoczynku są znakomite. W czasie pobytu na Balearach kontrahenci będą mieli okazję zobaczyć miejscowe zabytki, a także wziąć udział w grach terenowych czy popróbować sportów wodnych.          

Organizator „Rajskiej plaży” pokrywa oczywiście koszty związane z wyjazdem, a więc przelotu na trasie Warszawa – Baleary– Warszawa, obowiązkowych opłat lotniskowych i transportowych, przejazdu na trasie  lotnisko – hotel – lotnisko klimatyzowanym autokarem, zakwaterowania – 7 noclegów w  luksusowym hotelu, wyżywienia (formuła all inclusive), atrakcyjnych wycieczek, opieki polskiego pilota podczas całego pobytu oraz ubezpieczenia KL i NW.  O szczegółach „Rajskiej plaży” kontrahenci są informowani w oddzielnych mailach, a także na specjalnie im dedykowanej stronie internetowej.   

„Rajska plaża” jest już piątym programem zakupowym przygotowanym przez Department Dystrybucji FMCG. Za każdym razem nagrodą dla najaktywniejszych kontrahentów była podróż do egzotycznego miejsca. Pierwszy program, w 2008 r., nosił nazwę był „Pokaż pazur” i połączony był z wyjazdem do Maroka. Potem zorganizowano jeszcze program „Tysiąc marzeń” (2009, Wyspy Kanaryjskie), „Graj o raj” (2010, Cypr) i „Wyspę Skarbów” (2010, Sri Lanka). Nagrodzeni kontrahenci chwalą sobie podobne wyjazdy, służące integracji i lepszemu poznaniu firmy, z którą na co dzień współpracują.    

GK     

Miesięcznik „Nasz Kolporter”

Tagi: ,

Dodaj komentarz